Thursday, June 24, 2010

Sayang Seha :)

Classical Boutique Hotel .
Tempat aku carik rezeki halal - haram , berkawan , and almost semua masa aku tumpahkan kat sini .
Sedang aku sibuk layan customer yang dtg check-in entah niat baik buruk wallahua'lam , kwn2 len semua dah bz dgn sem baru dorg in campus life .
Beto da masuk poli alek , abg2 GMI semua da start practical , Ain minggu depan da alek Cheras , Seha lagi
menyedihkan , da nak alek Sarawak da :'(

S-E-D-I-H !

Hari ni dah 24 Jun 2010 .
Teringat saat2 nie tahun lepas , 2009 Jun 24 .


Da sampai pun KLCC . Happy je rasa .
Masa tu nak jumpa org tersayang . Orang tersayang yang sayang aku .
Konon da lama tak jumpa sebab dia kene duduk Ampang .
Sempat tgk hp nak usha jam , damn 3.30pm .
"Patut lah panassss ~ " =.='

Aku , Kiran , Zack and Seha yang nek satu kereta terus decide nak lepak Pelita cos ouh lapa gila masa tue .
Yang tersayang yang akhirnya sampai jugak at last dah ada duduk sebelah .
"u look beautiful today , baju baru?" soalan dia masa mulamula jumpa ak ingat .
Aku senyum .
Seha duduk sebelah Zack . Zack duduk sebelah Kiran .
Kira Zack kene apit lah masa tu .

Dah habis makan , kami mula bergerak .
Bergerak menuju ke KLCC salah satu tempat komersial Malaysia (:
Tengah ak berjalan berpimpin tangan dgn yg tersayang masa tuh , tibatiba Seha lari belakang ak , rangkul tangan and bawak ak jalan jauh dr semua org .
Agak jauh .
Aku pandang muka Seha , dia senyuuuum je .
Muka dia pucat , tapi excited je nampak .
Nafas dia tercungapcungap cos err , munkin penat tarik aku kott ?
Aku tanya , "kenapa nie syg ?"
Aku risau . Tambah pelik .
Dengan penuh senyuman lebar dia jawab , "kite da couple n zack~"
ugh . Aku pelik .
Mcm bodoh ak suruh dia ulang .
Ayat sama dia cakap . Ak tak salah dengar .
Alhamdulillah :)

Betul dia da cpl dgn Zack . Itu saat gembira dia , saat gembira Zack , and lantak la dorg nak kata aku menyibuk ke hape , itu pun saat gembira aku . And masuk hari nie , dorg da setahun bsame . Semoga selamanya begini okay ? Icha sayang korang . Kebahagiaan korg adalah punca senyuman Icha , trust me .
PS : Walaupun takde lagi yang mcm Seha cakap , "Icha 25 , kte 24 , yeay bole celeb same2 !" , tp yg pasti Icha tetap happy utk Seha taw . Congrats sebab kuat dlm perhubungan . Sayang Seha sgtsgt . Hvfun sok . Mu mu muah ! hee


2 comments:

  1. syg icha! muahmuah!
    thanks sgt2! yeyah~ love u Aryzah Qamalia!

    ReplyDelete