Monday, July 05, 2010

Awak Awak , lil things means aloooooot taw .

Ye ye yeeee mmg awaaaak puun (; 


Heyy , I wrote this one fer you . Absolutely fer you . Ini bukan revenge or malukan awak nak biar semua manusia tahu psl awak yang myb just salah faham saya bagai but heyy ; I REALLY WROTE THIS ONE FOR YOU :)
     Ohh well , ingat tak masa saya mula mula jumpa awak malam tue ? Saya elok jee diam duduk dalam hotel sementara tunggu awak dan kawan awak jemput kawan saya keluar jalan jalan makan angin tengok bola sekali masa tue . Ohh lagipun saya mmg tak kenal awak pun . Saya sangat sayangkan kawan saya tue . Memandangkan itu kali pertama dia nak keluar dengan kawan awak , saya tahu dia ada perasaan gementar dlm gembira , saya cuma nak tgk siapa yang akan bersama dia sepanjang malam tue .
Dan tiba tiba awak pulak ada :)
     Awak senyum . Awak masuk sendiri bertemu saya . Awak tanya khabar saya . Seloroh awak macam lah kita dah lama kenal . Masa tue , err maaf , tp saya masih tak selesa dgn awak . Sebab tue nombor saya pun awak tak dapat . Hurm hurm ; I'm not easy babe .
Maaf jugak bila . . . 
     Kali ke-2 awak dtg jumpa saya . Awak bersama kawan awak dan kawan saya . Maklumlah diorg kalau jumpa dah mcm isi dgn kuku err aur dgn tebing tak boleh berpisah ;p Saya faham awak nak saya teman awak malam tue . Kali ke-2 awak jumpe saya , saya akui awak memang mudah didampingi , dan yee , saya mula selesa dgn awak . Maaf sebab saya sekali lagi saya tak dpt penuhi permintaan awak , saya tak dapat temani awak  malam tue . Saya terpaksa pergi sebab si dia saya perlu bertemu saya . Dan lebih dr segalanya , sy mesti menjadikan dia keutamaan . Walaupun bukan keseluruhan , saya berusaha utk menjadi gadis milik nya yang baik .
     Dan kali terakhir kita berjumpa , masa tue mungkin yang paling perfect antara masa masa sebelumnya . Kita da banyak bercakap . Kita da nyanyi sama sama . Kita da selesa antara satu sama lain . Awak cerita pasal tabiat awak yg suka bercuti tue , kisah kisah awak dgn ex awak , n mcm mcm lg . Maaf awak , sy tak cerita banyak benda pd awak . Igt lagi tak , masa tue saya cuma banyak mention yang saya dah ada 'dia; :)
     Sejak tu kita tak ada jumpa lagi dah . Nak call sms pun jarang jarang apatah lagi bersua  muka kan ? :) Tapi betul , perkenalan saya dgn awak haha mungkin hanya satu cara Tuhan utk menunjukkan kepada hambanya bahawa masih ada lagi lelaki yang mampu melayan kaum Hawa mengikut kehendak si Hawa . Awak baik , dan saya yakin gadis yang bakal memiliki awak adalah gadis yang benar bear bertuah sepanjang hidupnya . Lakukan semua perkara yang pernah awak lakukan pada saya juga org lain dgn ikhlas . Kerana sungguh , itu akan menjadikan ia lebih bermakna . 
ps: nyanyian awak sangat sempurna walaupun melalui corong telefon tepat 3pagi semalam . terima kasih :) and most of all , thanks sebab memahami saya ...

No comments:

Post a Comment