Wednesday, July 07, 2010

Bella Azmiwahid :)


Wahai Bella Azmiwahid yang comel ;
Saya tak makan orang .
Saya sama macam orang lain , makan nasik hari hari sampai perut muncet muncet :p
Saya taknak awak segan dengan saya .
Saya nak awak tawu saya ikhlas berkawan dgn awak .
Saya nak awak jadi gadis yang baik mcm sekarang nie sampai bile bile :)
Saya suka karaoke .
Awak pun sama awak cakap awak suka karaoke .
Saya pun anta la satu link kat wall fb awak .
Jadi walaupun awak cakap yang awak nie penyegan ,
kalau kita karaoke sama sama nanti takkan la awak nak berbisik kat mikrofon tue kan ? :p
Jangan la segan dengan saya .
Soal hati awak masih segan nak cakap cakap .
Itu saya tak boleh nak paksa .
Saya pun tak suka kalau awak cop saya ni busy-body .
Tp hal lain lain kalau awak perlukan saya ;
Selagi saya boleh tolong awak bagi tau jela saya .
Saya suka berkawan .
Saya suka bercakap .
Saya suka warna putih pink .
Tgk la pic awak kat atas tuh .
Sebijik dgn warna kegemaran saya jugak .
Sebab tu betul betul terlintas di hati nak buat post pasal awak .
Harap awak tak marah yee .
Jangan la segan dengan saya .
Awak ada ajak saya balik Johor weekend nie .
Wah wah wahh kalau saya ni kerja kerajaan boleh la kot saya penuhi permintaan awak .
Tapi saya kerja cikai2 , hotel swasta .
Kalau tak dah lama saya berkampung buat rumah awak dekat JB tue macam rumah saya sendiri .
Tengok tengok , tak tawu malu kan saya ? Jadi awak pun
Jangan la segan dengan saya .
Err saya pun dah tak tawu nak cakap apa lagi dah .
Mama pun ada cakap muka kita nak dekat sama .
Padahal err mungkin sepet kita jee kot yang sama hee .
Tapi still saya cuma nak mention mention ,
Kalau betul awak anggap kita nie dah macam adik beradik ,
JANGAN LA SEGAN DENGAN SAYA .

" berapa kali jangan la nak segan daa =.=' "

Sistah ,
Aryzah Qamalia :)


ps: Nanti kita makan pelam masam tuh  kita compare mata sape lagi besar k . Hee :)

1 comment:

  1. ni bella akk mamat kn?
    fucking ass

    ReplyDelete