Wednesday, September 29, 2010

Bahagia Mungkin :)

-she's breathing her new life-

Dia jumpa dia tanpa dirancang dan diduga dan tak sangka pertemuan itu agak hangat and ohh jangan pk lain maksud HANGAT tersebut bukan seperti yang bermain-main di  minda kuning anda. Hangat itu bermakna kami masih boleh senyum makan berdepan bersama sambil jugak mengharungi malam yang sangat mencabar bila berlaku sesuatu yang tak disangka and yess oh yess sempat jugak kene marah sikit sebab well macam biasa saya degil ta suke denga cakap sape2. Maaf ye awak?

And kami sangat proffesional dan sungguh, saya hargai keprofessionalan tersebut. *keproffesionalan?? ohmy ade kee ayt tuh ?

Dan kebahagiaan bersama Incik Cinta saya menebus segala kepahitan masa lalu. Saya bahagia, dan bahagia itu BUKAN mungkin . Sememangnya saya bahagia :) Nak marah sikit sebab nak halau demam yang  datang tiba2 serang dia tanpa bagi salam . Serius agak kurang hajarrr di situu suke suke jee nak kacau Incik Cinta saya. Nak jee soh demam tuh bak mai Puchong dulu harungi Icha kalau boleh laa kan. Hurmm hurmm serius geramm nie . Pade demam tersebut , sila pergi segera !! SYUH SYUH :(


3 comments:

  1. demam yang dia dapat tuh pun dugaan dari ALLAH . so sabar jela

    ReplyDelete
  2. baek . saje jee cp mcm tue . erm erm jangan la marah :/

    ReplyDelete
  3. baek . saje jee cp mcm tue . erm erm jangan la marah :/

    ReplyDelete