Monday, September 20, 2010

The little things, I still recall. The little things, I love them all :)

Di satu pagi ketika Icha sedang keletihan baru habis kerja shift malam , Icha dgn baik hati dan sopannye bertanye kepada seorang jejaka yang Icha da agak lama perhatikan sejak first day Icha nampak . Mety la ase na tanye kn , da salu dok situ tp nama pon tatawu . Icha diam , duduk sofa depan , perhatikan kelakuan , tarik nafas panjang , then tanya :

"Eh eh , ko memang taa rety senyum kee ? Daa dua tiga hari nampak ko singgah sini , lepak sini dgn kwn ko , ko taa pna senyum pown . Ko senyum la sikit ouhh ~ "


Si Jejaka yang terasa telah diganggu ketenteramannya ketika membaca akhbar 'Kosmo' harian yang ditempah khas utk hotel seraya menghentikan pembacaannya dan menghempasnya ke meja lantas berkata ;

"Ko nie knpee ? Lantak aku lah nak senyum ke tak . Aku senyum kee , ta senyum kee , aku ada susahkan hidup ko ?! Knpe , susa idop ko klw ak ta senyum ?? "


GULP !
Wahai Jejaka itu , masa tue lepas saya dengar awak tengking2 saya terus pergi dr awak then actually saya ternangis kt counter as ta pna pown org marah saya mcm tue even da kenal lama , tp saya bajet cool je lepas tue depan awak kan ? Awak baru je saya kenal masa tue da sound saya gila kaw2 . 


And awak perasan tak saya tak jawab lagi soalan awak kat atas tuh ? Well , here's the answer sayang 


Yess I am awak ! Awak takan  tawu betapa senyuman awak tue penting utk saya. Awak harus tawu tiap kali sy dpt tawu awk sedih, sedih sy lagi dua tiga kali ganda. Walaupun akibat kesedihan tu awk melenting pada saya, saya takesa dah. Saya dah terima diri awak yg mcm tue. Sebab saya kenal awak, macam mana pun awak susah utk senyum , macam mana garang pun awak , dalam hati awak ada satu perasaan sayang yang sgt mendalam terhadap saya . And awak kena tawu jugak , apa pun yang berlaku , saya akan sentiasa berada di sini utk awak . Saya cuma nak satu , senyum lah selalu . Sebab senyuman awak tue sgt menceriakan hari2 saya , dan lebih membahagiakan bila awak tersenyum kerana saya . Senyuman awak indah sayang dan oleh itu saya mohon, pls keep on smiling ey. Love you much, dear ..... :)  Tcare .


tgk tuh tgk tuh . betapa cumel nyee encik cinta sy bila senyum . kaann ? :)







2 comments:

  1. i think i noe diz story... so sweet...
    akak doakan adik bahagia with him forever kay... luv ur smile too~

    ReplyDelete
  2. hehehe. okay kakak. mu muaahhh ! :)

    ReplyDelete