Friday, October 29, 2010

mata baik kau nampak jahat aku jee kan ;


mata baik kau bukan kau saja yang boleh guna
aku juga bisa
bisa berkehendak lakukan apa aku yang aku mahu
bisa lontarkan apa yang aku rasa
keras sakit perit bukan aku sorg yang sepatutnya tanggung
kerana sedar tak?
kau yang mulakan
kau yang sentuhkan
kau yang binasakan
aku hanya diam dan diam
bukan bermakna aku tiada emosi dan hati
tapi aku mahu kau tahu kau satu-satu nya di hati
aku pentingkan kau 
lebih dr aku pentingkan diri aku sendiri


kenapa?
masih kurang jelas apa yang aku buat untuk mata baik kau kah?

atau ,
aku patut tunggu betul mata kau buka nampak pula setann setann itu;

dan masa itu baru kita tawu ,
-mata siapa baik - mata aku - apa mata engkau .





PS : hari demi hari aku bertingkah menurut kehendak yang engkau mahu ; harap kau nampak itu ; harap kau hargai itu . sekian .

No comments:

Post a Comment