Friday, November 19, 2010

Dunia Interaktif .

Dah nak dekat berapa bulan tah terpisah. Macam2 masalah kami tetap lalui & harungi jugak sampai laa ke saat nie. Mcm2 usaha yang masing2 antara kami tunjukkan utk membuktikan komitmen kami antara satu sama lain.

Hari nie seronok. Hafiz and Icha dapat bertatapan buat kali pertama di kejauhan. Laptop dia dah elok dr demam. Webcam da ready. Broadband , err tak tak . Dia gune wifi kedai. Sume da lengkap pakej. Dia nak buktikan yg dia setia. Alhamd. Usia awak tak sia2 sayang :)

Mudah2an lepas ni tade laa kte na fight2 sangat ouh. Susah laa kalau laki bini dua2 gangster nie kan kan? Muahh . Sayang you ! :)

gamba muke stress. tatawu pe kene mengene dgn entry niee. hahahh sje tanak kasi nampak kosong sgt kott ?

No comments:

Post a Comment