Monday, August 29, 2011

Gangsta bercinta style mcm mana ?



Yang satu itu hanyalah

......

Dia yang tahu kesedihan kamu tanpa soal bicara
Dia yang percaya kata-katamu walau buruk teruk belakang kata-kata
Dia yang tahu rendah ego meminta maaf sebelum alasan-alasan basi diutara
Dia yang faham bila menstruasi tiba bagaimana menangani amarah sedetik cuma
Dia yang mahu masa depan itu hanya ada kamu ada dia
Dia yang mencintai kamu apa-adanya
Dia yang mengundang kamu pd kebaikan bukan hanya utk dipersia

Aku bukan Natasha Salam
Bukan juga Farah Ashikin
Bukan sama dgn gadis-gadismu yang lainnya dicuit sikit sudah pandai berkata sayang
Tapi aku Aryzah Qamalia yg hanya beri hati bila kau mahu jadi imamku dan bimbing aku ke arah para solihin

Tergelak di sini ?

Ketawa puas-puas . Rabakkan mata geletek pinggang kata aku mungkin tewas . "Bagai jelmaan mawas pun ada hati nak dpt seindah itu tanpa was-was?" . Nahh bro jodoh pertemuan kan di tangan Tuhan , now apa kau nak balas ?

Semudah maaf aku berikn pada kau ,
Semudah itu lah aku harap kau faham makna sayang ,
Aku tak pernah bagi kau harga nak rasa makna ambil berat pada aku yg jarang jugak kau tampilkan
Tapi aku selalu mintak tunjuk sikit apa yang kau sebenarnya nak dr diri seorang perempuan
Bukan propa isolasi jiwa aku gembar-gemburkan
Cuma cermin hati ......., ohh hye lupa ,  kau mana pernah makan saman kan ?



PS : Nak panggil gua kuno pon tak apa , gua memang ambik serius perkara-perkara tentang jiwa . Agak-agak mak ayah lu yg dok bercinta sampai sekarang lu dh besar galah pun lu panggil dorg kuno juga ? Weh jgn mcm tu gangstaa , lu nak pecah sini pecah sana gua tak pernah ckp apa . Pangkin mana pun lu mari , lu takkan pernah lepas bila Tuhan dh mula ketuk hati , Tuhan dh mula tiup kata-kata sakti :- "Jadilah ... 'maka jadilah ia' "


No comments:

Post a Comment