Saturday, January 14, 2012

Makin lama sayang makin kurang ? Maaf , saya tak ヾ(●⌒∇⌒●)ノ




Hello hello ◕‿◕


Hye Encik Hafiz , saya officially tujukan post ini untuk awak .


Dari hujung rambut ke hujung kaki , saya mintak maaf sekiranya saya menjadi pendamping yang kurang baik untuk awak . Saya telah mencuba sedaya upaya untuk menjadi kawan baik yang sempurna selain merangkap status seorang gf . Ye , sy tau tak ada yang sempurna dlm dunia ni , tp kalau awak nak tau , sy sentiasa cuba nak protes fitrah tu untuk awak . Sebab apa ? Sebab saya syg awk sgtsgt . Sy taknak awk rasa kosong :)


Encik Hafiz , saya mintak maaf kalau sy selalu marah-marah sejak akhir-akhir ni . Sy harap awk faham , terlalu banyak yg membebankan sy sekarang . Lagipun , saya bukannya marah awak pun . Kdg-kdg awak je yg rasa mcm tu . End-up , saya pulak yg kena dulu . Tak faham saya . Tapi takpelah . Sebab sebenarnya sy yakin awk faham , sebab tu awk masih ada utk sy sekarang ni kan ? 


Encik Hafiz , mohon maaf sekali lagi sekiranya awk rasa sy kurang memahami awk . Sy nk awk tahu , sy memerlukan seseorang yg  betulbetul sokong sy sepenuhnya bila sy mulai lemah , pimpin sy semula bila sy rebah . Saya tahu sy tak cukup layak cakap  mcmni sedangkan sy sendiri banyak buat slh kt awk. Tapi sy yakin awk boleh buat tu , cuma awak sedikit malu nk tunjuk rasa sayang mcmtu. Awak rasa mcm tu jugak tak ? :)



Maka dengan itu Encik Hafiz, izinkan sy luahkan rasa penghargaan sy melalui post ini untuk awak . Terimakasih sbb mula menunjukkan sesuatu yg sy mulai rasa memberikan kebahagiaan . Tiap kali sy sedih , awak masih ada untuk memujuk . Tiap kali sy marah , awk masih ada untuk beralah . Tiap kali sy sungkam , awk masih ada dgn senyuman . Terima kasih banyak-banyak ye Encik Hafiz . Awak nak tahu tak , makin hari sy rasa awak kini makin hebat . HEBAT awak tahu ta hebat ? Betul ni sy ckp , sy tak tipu . (dengan mata berpinar-pinar hehe ) (❂‿❂)


Tapi Encik Hafiz , saya ada sikit pengharapan . Saya harap awak boleh percaya yang saya boleh percaya pada awak . Kalau awak sendiri tak percaya yg sy akan percaya pada awk , mcm mana sy nak bangkitkan balik rasa percaya tu ? (kalau tak faham ayat ni , baca  ulang-ulang kali sampai faham . Takpe takpe , take your time ) Mmg sy pernah ckp , kalau sekali dh buat kita hilang percaya , percaya tu susah nak timbul balik . Tapi demi awk , tak salah kan kalau sy cuba semula ? Percaya lah yg sy sedang menerima awk seadanya . Percayalah yang hari-hari sy belajar mengenai awk . Percayalah yg marah sy tu cuma 5 saat sebelum awk pegang tangan sy semula . Percaya saya , boleh ?


Ehh . Encik Hafiz , saya tahu awak tak suka baca karangan panjang-panjang . So sy rasa cukuplah dulu sesi luahan saya kali ni . Igt tau , bila-bila awak rindu saya , awak pegang je dada awak , sebelah kiri , and bawah sikiiiiit je . Kenapa ? Sebab kat situ ada saya . Masih hidup dan berdegup untuk awak :') Jangan kasar-kasar sgt . Kasar sikit-sikit takpe . Sebab sy baru pandai nak handle sikit-skit je . Ihi .



Akhir sekali , jum tadah sangan sama-sama dengan saya , Encik Hafiz ? Mudah-mudahan kita sama-sama kuat serta dipanjangkan jodoh sehingga menjadi yang halal di mata-Nya . Kalau kita sedar bahawa kita sama-sama ada melakukan kesalahan , semoga dikurniakanlah pada hati sifat kelembutan juga kemaafan. Kita redha dan tawakal yea ? Aminn Ya Rabbal Alamin. 



Yang dah penat menaip serta menunggu awak sambil kelaparan , 

6 comments:

  1. comel :) happy je kayh, apiz jaga ichaa bebaik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe , hafiz tak bace pun benda ni . btw , thanks eija :')

      Delete
  2. sweeeetttt :) semoga bahagia hafiz <3 ichaaa :)

    ReplyDelete
  3. alololo yelaaa . apiz ade tak contact i ponn :'(

    ReplyDelete
  4. hye Meen , apiz segan dgn u'olls huahua korg ajak-ajak laa dia kalau ada masa (: thankyou Meen .

    ReplyDelete