Tuesday, October 16, 2012

Cinta Seorang Budak Scene

Heyya ! Okay harini let's jum mari kita berborak pasal ehem ehem . Haha you know what I mean ? Aaaaaaaaa I mean ........ ehem ehem . Haha lulz :p

Okay , there's one girl yang aku selalu usha . Aku selalu tengok dia . She's kinda nice . Cute either :)  And she has a veryyyy bigggggg deeeeeep feeling to this one guy . Biasalah , perempuan mestilah suka lelaki kan ? Kalau perempuan suka perempuan tu dah lain namanya tu haha . And ohya , not forget to mention , gadis ini telah single selepas baru putus cinta beberapa ketika dahulu .

K tiada masalah di situ .

But yang menjadi masalah sekarang , that guy is already taken . Taken . Taken . Diulangi , taken .. taken taken taken *ulang sampai menyesal .

And relationship this guy ni dah more than 6 years kalau tak silap . Haa , nampak tak komplikasi di situ ? Yes ? No ? Hmm okay meh aku explain kasi lagi detail ...

This guy is a vocalist for an Indie band known as ...... 'Diam' (bukan nama sebenar) . And he got the face , the attitude , and the err semua dia ada lah . Yea , this guy mmg sangat baik .. Sangat memahami , caring , manja , and teramat amat amat sangaaaaat ....baik . Macam mana nak cari silap dia pun entahla , sebab dia memang sangat pandai susun kata-kata . Dia tak sombong . Pandai baaaanyak benda . Suka mengajar . And yea , aku rasa tu la sebab utama why this girl had been heads over heels to him .

This girl rajin pergi show guy ni . Mana-mana guy ni perform , mesti dia sanggup datang . They even took tons of pictures together whew ! See , nampak tak kesungguhan this lady ? :) Haihh

But this girl lah yang buat hati aku tergerak nak merajinkan diri menaip kat blog malam ni . Dia tertanya-tanya akan perasaan dia . Dia tahu 'si dia' yang diinginkan kini telah berpunya . Dia jatuh hati pada kesahajaan si jejaka . And yang buat aku kagum , this girl is soooo brave to speak her heart even on her social network , Twitter . Huff huff !! :D

Okay aku tak tahu nak simpulkan macam mana . This guy really deserve that kind of love , as he's such a lovely man as well . But this girl macam mana ? Emm , si gf ? Arhh k aku taknak pk dlm-dlm sbb kang nmpk sgt aku takde keje huaha . But you know what , aku doakan yang terbaikk utk semua . Mudah-mudahan akan tiada kesudahan yang bukan-bukan .Okay girl ? Weehu lepak chill relax yaw :D



Heres a hug and kisses for you tanda terimakasihku . Kenapa ? One day nanti you'll know why baby . Thanks a lott ya sygg . Mmuaaahhh :*





1 comment:

  1. Anda telah ditag, http://meanwhileinparalleluniverse.blogspot.com/2012/12/new-year-giveaway-by-sheera-aya.html
    Mintak komen bnyk bnk yee, thank you, saya sayang awak :)

    ReplyDelete